Népszerű bejegyzések

2015. február 8., vasárnap

Mivel rajzol Edit az anyagokra? + munkái




Múlt héten kaptam a képeket Edittől, viszont, most lett időm rá, hogy megosszam veletek, ezen a hideg vasárnapi délutánon, tévézés közben.

Edit: 
Mai munkám kislányomnak két felső,alkoholos filccel rajzoltam a mintát rá,a te anyagaidból vannak,és a csíkosakat tegnap varrtam .

Én:
Nagyon jók, mint mindig. 
A kötöttekből már nincs anyagom. 
Az alkoholos filctoll, nem maszatolódik mosásnál?

Edit:
nem ,mert Imikének a pókemberes pulcsit is alkoholos filccel csináltam és már sokszor mostam és változatlan a minta

Másnap Edit:
kinőtt szőrös kardigánát átszabtam kicsit smile hangulatjel ujját kivettem abból bővitettem ki és rózsaszin passzét varrtam alulra és az ujjához smile hangulatjel ez lett a végeredmény!!imádom smile hangulatjel



Legtermékenyebb olvasóm!
Köszönöm a képeket, ötleteit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése