Népszerű bejegyzések

2015. január 15., csütörtök

A férfiak is tudnak varrni?


Tibor, a tündéri kislányának alkotott. Köszönöm neki  a képeket, mit megosztott velem. 
Kértem, engedje meg, hogy megmutathassam olvasóimnak. 


Egy kikötése volt:
"Kedves Ági! Most készültem el egy másik kis ruhával,de még nincs díszítve. Elküldöm,hogy megnézd,ha készen van,csak ne kerüljön ki a kislány arca tőled sehová. Köszönöm a megértésed. Tibi"


"Lefejeztem" a kislányt, tiszteletben tartva Tibi kívánságát.



"Ha érdemesnek tartod rá,mert én nem vagyok varró,ez csak hobbi. Nem szoktam reklámozni. "


"Ha úgy gondolod,hogy feltehető, így nem gond. Viszont,még ezek nincsenek teljesen készen. A kék kis ruhán semmilyen dísz nincs. Később készítek olyat,ami végleges. Most van félkész állapotban egy kék csipkés, ha  az is befejeződött,elküldöm."


 Mihez készültek a ruhák?

"A kis ruhák tánchoz kellenek, latin és standard. Nagyon drágák,és úgy döntöttem megvarrjuk. A feleségem a tervező,és segíteni is szokott. Mindig ketten dolgozunk,bár egyikünk sem varró. A kék latin,és tulajdonképpen csak a gyöngyök, kövek hiányoznak róla."

Szerintem, a képek magukért beszélnek és gratulálunk a család közös munkájához. 
Várom a díszített ruhák fotóit. 


2 megjegyzés:

  1. Ez szuper ,szuper, ensem vagyok vrrono meg a paromse de szokot besegitni a szabasba. De varrni azert meg nemtud. Tibinek meg a parjanak gratulalok a kislanyuk
    olyan mind egy hercegno. Evka /molett/

    VálaszTörlés
  2. Én is le vagyok nyűgözve, ezért tettem fel. Nem reklám céljából, hisz Tibor nem varr eladásra. Az anyagok sem az enyémek voltak, nem tőlem vette. Úgy gondolom, nem csak a celeb világ hamis értékeit kell jutalmazni, hanem az ilyen, pozitív dolgokról is.
    Várom, a Te munkádat is!
    Minden jót!
    Ági

    VálaszTörlés