Népszerű bejegyzések

2014. október 20., hétfő

Titkokra vadászom.





 2 hónapja, indítottam az első kérdőívem, a vásárlóim részére, melyet, igen 

izgatottan vártam.



Sok mindent tanultam a vevőimtől és így
 el is határoztam, hogy bele vágok az
 első kampányomban.
Az egyik válaszadó a következő 
kérdésemre, 
Mitől függ, hogy megveszed a 
drágább terméket? 

ezt mondta: " jó minőségű legyen és még a postaköltséggel együtt is megérje neten venni "


Azóta másoknak is feltettem ugyanezt a 
kérdést úton-útfélen. 
Rokonoknak, barátoknak is. És kiderült: 
mindig vannak olyanok, akik előtte 
néhányszor már majdnem vásároltak 
egy korábbi alkalommal, csak 
elbizonytalanodtak.
A következőn töprengtem el:
Mennyi olyan vevőm lehet, aki a célvonal
 előtt toporog? Akik nem vásárolnak, 
mert ugyan tetszik a termékem, jó lenne az 
ajánlat, de "valami" még hiányzik. Néhány 
biztató mondat, ami átlendíti a bátortalanokat 
a holtponton. Mi lehet ez?
A következő ötletet kaptam, 
tanítómesteremtől Vida Ágitól, hogy 
gondolkodjam el a következőn: 

Holnap folytatom.....

Edit, már tudja, hogy mire használja anyagjaim. 
Kitűnő törzsvásárlóm, korrekt, megbízható, kedves Hölgy, mindig megosztja alkotásait velem, melyet szívből ajánlok mindenkinek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése